Reklamácie a vrátenie tovaru

Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky uplatnenia práv kupujúceho zo zodpovednosti za vady tovaru (ďalej len „reklamácia“) zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu www.meditrino.sk, ktorého prevádzkovateľom je:

EPION s.r.o.
Sídlo: Lomnická 42, 949 01, Nitra
IČO: 51979772
DIČ: 2120862183
IČ DPH: SK2120862183
E-mail: info@meditrino.sk
Telefón: +421 910 266 611

1. Všeobecné ustanovenia

  1. Reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
  2. Kupujúci je povinný oboznámiť sa s týmto reklamačným poriadkom pred odoslaním objednávky. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že bol s jeho obsahom riadne oboznámený.

2. Právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie tovaru)

  1. Kupujúci – spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru podľa § 7 zákona č. 102/2014 Z. z.
  2. Podmienky pre vrátenie tovaru:
    • Tovar musí byť kompletný, nepoškodený, nepoužitý a v pôvodnom obale.
    • K tovaru je potrebné priložiť faktúru alebo kópiu objednávky.
  3. Tovar je potrebné zaslať alebo doručiť na adresu: EPION s.r.o., Lomnická 42, 949 01 Nitra.
  4. Predávajúci vráti kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu vrátane poštovného do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení, pričom platbu môže zadržať do doručenia vráteného tovaru alebo preukázania jeho odoslania.

3. Uplatnenie reklamácie

  1. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu na tovar, ktorý vykazuje vady a na ktorý sa vzťahuje zodpovednosť predávajúceho podľa § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka.
  2. Záručná doba pri spotrebnom tovare je 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak.
  3. Na uplatnenie reklamácie je potrebné:
    • kontaktovať predávajúceho e-mailom na info@meditrino.sk alebo telefonicky na čísle +421 910 266 611,
    • uviesť číslo objednávky, popis vady a priložiť fotodokumentáciu (ak je to možné),
    • po dohode zaslať tovar na adresu predávajúceho alebo odovzdať osobne.

4. Lehota na vybavenie reklamácie

  1. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa jej riadneho uplatnenia.
  2. Po vybavení reklamácie predávajúci vydá kupujúcemu písomné potvrdenie o spôsobe jej vybavenia.

5. Spôsob vybavenia reklamácie

  1. Ak ide o odstrániteľnú vadu, má kupujúci právo na bezplatné, včasné a riadne odstránenie vady.
  2. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá bráni riadnemu užívaniu tovaru, má kupujúci právo na výmenu tovaru, primeranú zľavu z ceny alebo na odstúpenie od zmluvy.
  3. O spôsobe vybavenia reklamácie rozhoduje predávajúci na základe dohody s kupujúcim a v súlade s platnými právnymi predpismi.

6. Záverečné ustanovenia

  1. Tento reklamačný poriadok je platný a účinný odo dňa 1.9.2025 a tvorí neoddeliteľnú súčasť obchodných podmienok predávajúceho.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo tento reklamačný poriadok meniť a dopĺňať, pričom aktuálne znenie je vždy zverejnené na webovej stránke www.meditrino.sk.
Chcem diskrétne balenie